onsdag 15 oktober 2014

Födelsedag

Idag... Idag fyllde jag det stora tre noll, alltså 30 år, och det är således 30 år sedan jag tittade ut på förlossningen och mötte världen för första gången.

Det är också en stor dag på andra sätt. För två år sedan så var vi just på denna dagen gravida men visste inte om det. Och för ett år sedan så friade den numera äkta hälften till mig.

En alldeles underbar dag har det varit, för även om det var den aktningsvärda åldern av 30 som jag fyllde så slutar jag aldrig att tycka att det är barnsligt roligt att fylla år.

Tack till alla fina vänner, familj och bekanta som uppvaktat mig idag.

Och någon ålderskris syns inte på himlen, jag är sagt att jag är 30 sedan ett bra tag tillbaka, så det är liksom lite mer bara som att jag kommer ikapp.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar