tisdag 14 oktober 2014

Fredrik Backman - Min mormor hälsar och säger förlåt


Som kanske märks på tonen så var jag inte så där väldigt imponerad av flygresa som gjordes igår och i förrgår, en del då uppresan var försenad med över två timmar och nerresan med över 30 minuter, och jag är alldeles bestämd över att jag inte kommer åka med något annat bolag än SAS i framtiden. (Inrikes kanske ska förtydligas där…)

Precis som jag lovat mig själv innan, och ett löfte som jag hållit väldigt länge men helt plötsligt verkar ha glömt bort. 

Men… Det allra mest positiva (förutom fantastiska arbetsrelaterade upplevelser) var att jag i vart fall hann träffa både Anna (och den fina bebismagen) och Kristin. Och så snubblade jag på en ny bok (där någonstans när jag lämnade kycklingtjohejsanet till sitt eget öde och levde vidare på en cola light) som är skriven av Fredrik Backman. 

95 sidor plöjdes på direkten och jag är helt fast! (Spring och köp och läs och så kanske vi kan starta en bokklubb och diskutera loss. På riktigt alltså.)

(På riktigt alltså.)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar