tisdag 14 oktober 2014

God morgon tisdag

När man varit ute och "rest" så där och från olika flygplatser och med diverse färdmedel så bli man lite förvirrad i tankebanorna.

Under morgonen, ungefär vid uppvaknandet, idag så försökte jag samla tankarna kring var jag var, vilken dag det var och vad jag hade för planer för dagen.

En andra tanke var att jag aldrig någonsin mer ska lägga 72 kronor på en kycklingsoppa på ett "kafé" som heter Java Hava, Hot Java eller något annat med Java för det är bara en microvärmd historia fyllt med e-ämnen och den där gula färgen kommer nog inte ens från riktig curry och den ger en mardrömmar flera dagar efteråt.

God morgon då…

(Den där kycklingsoppshistorien var mitt försök att äta riktig middag på flygplatsen, istället för att falla för frestelsen att bara köpa en godispåse, på terminal 3 igår, eller mer riktigt benämnt terminalen som Arlanda glömde. Förstå hur mycket godis jag hade fått för 72 kronor, säkert 3 bitar Gott och Blandat i alla fall.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar