söndag 11 mars 2012

Söndagskväll

Det är bara några timmar kvar tills denne helgen är över. Sovmorgon, jobb i huset, färgning av håret och Melodifestivalfinal är ungefär vad helgen har bestått av.

Och så en underbar promenad i skogen under eftermiddagen idag. Vilket väder!

Skrutten, Strössel och jag tog oss en promenad upp i Avenboksskogen som finns precis bakom vårt hus. En liten fikastund fick vi också för vi tog med oss kaffe och fikabröd och satte oss i solen och hade det allmänt bra.

Lilla Strössel fick både levergodisar och leka med tennisboll - hennes eftermiddag var nog också förträfflig.




Just nu ligger vi och förfasar oss över Big Brother. Det är, och har väl alltid varit, ett urspårat tv-program men denna säsongen tar nog tusan priset. Och varför tittar man på det då? Ja, jag vet faktiskt inte.

Och så vet jag inte varför de springer runt nakna hela tiden för? De är kanske inte medvetna om att det finns folk som tittar? Eller kanske det är precis därför de gör det.

Nej, nu byter vi nog tusan kanal. För att citera en fantastisk människa så säger jag "jag känner hur intelligensen rinner av mig när jag tittar på det där programmet".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar