lördag 19 maj 2012

Trötta fötter och trötta ögon

Jag har precis lagt de trötta fötterna under täcket och tittar med ett halvt öga på Dödligt vapen 3. Fötterna, och resten av kroppen med för den delen, är dock härligt trötta.

Ikväll var det nämligen premiärkväll! Dags för dansshow och dags för dansgruppen att visa upp dansen vi övat på under några veckors tid för en fullsatt aula.

Om nerverna var på helspänn? Det kan man minst säga. Med ett genrep som gick riktigt dåligt igår så var jag så nervös idag att knäna skakade.

Men så roligt det var! I bilen på väg in mot dansen visste jag inte alls varför jag utsatte mig själv för det här, men under showen visste jag precis. Det var fantastiskt.

Efteråt mötte min fina Skrutten upp med blommor från både honom och familjen - och jag var stolt som en tupp!

Nu är det bara att ladda om, för imorgon är det sista showen. Åh ack så spännande.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar