onsdag 9 maj 2012

Lillördag

Och denna "lill-lördag" har spenderats genom jobb och dans. Dansuppvisningen är ju nästa lördag och jag kan inte annat än att vara väldigt nervös. Vad har man gett sig in på...?

Annars så går dagarna i ett. Det är återigen en period när jag inte riktigt förstår vart tiden tar vägen, den liksom bara rinner oss ut händerna.

Dagarna spenderas genom att jobba, pussla, fixa och logistika. Sedan helt plötsligt är dagen slut.

Som varje dag när jag kör hem från jobbet så ringer jag Skrutten, idag lika så, och han lät trött.

Det är en sak om jag är trött, det kan jag ta. Men när Skrutten nämner att han snart inte har så mycket energi kvar och att kroppen säger ifrån... Då blir jag orolig.

Att arbeta heltid båda två, ha tusen bollar i luften samtidigt och sedan totalrenovera ett hus verkar snart ha tagit ut sin rätt alltså. Och vi kan inte nog beskriva hur underbart det är att snart få bo i vårt hus, få njuta lite av frukterna av vårt slit och framför allt få njuta av lite lugn och ro.

Snart så...

Nästa vecka har jag tagit en klämdas ledigt och ska uppehålla denna tid med packning för fulla muggar.

Sedan ska vi flytta - är det inte galet så säg..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar