måndag 16 februari 2015

Monday morning

Då var vi uppe med tuppen igen och möter en ny vecka. Och återigen blickar jag tillbaka lite till helgen.

Vi hade en så fin allahjärtans i lördags. Jag tillhör inte den kretsen som tycker att det är för kommersiellt  och för påtvingat med alla hjärtans dag. Jag tycker att det är helt underbart.

Varför inte ha en dag när man gör allt för att göra det lite extra mysigt?

Vi spenderade nästintill hela dagen med min mor och lillebror. Först en lång brunch, efterföljt av god shopping. Det allra mesta (från alla inblandade parter) gick till lillan. Hon fick lite sommarkläder inför resan och ett par nya Nike-skor som var bedårande söta.

En helt underbar dag som vi avslutade här hemma med en middag bara jag och maken. Middagen fick ta lång tid att laga och varken TV-brus eller mobiler var välkomna. Till och med Mellon fick vänta tills senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar