söndag 16 november 2014

Nu så...

Nu har jag, snart, vilat upp mig efter två otroligt intensiva veckor. Det har varit att jobba, laga mat, gosa, natts och sedan landa tungt i soffan. Och min kära make har fått dra ett väldigt tungt lass här hemma.

Och här inne… Här har det minsann blivit väldigt tråkigt. Och så är det ju faktiskt inte meningen att det ska vara.

Och ja, jag funderade ett tag på att det kanske var dags att lägga av. Att kanske spendera den lilla tid man har över i ekorrhjulet till att lämna avtryck på Instagram bara istället.

Men… Så tycker jag ju att det är alldeles för roligt för att lämna ett litet avtryck här inne, och jag har en stor kärlek till att låta nära och kära som inte bor så nära få en liten kik in i vardagslivet här hemma och ni alla andra som kikar in här titt som tätt.

Så… Vi kör! Och ni är med… visst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar