torsdag 24 januari 2013

En helt vanlig torsdag...

...och jag har ännu inte hunnit komma till ro, utan istället vilas ögonen på In time som visas på TV:n.

Gäspningarna som ganska så rask ökar i takt tyder nog dock på att det inte dröjer allt för lång tid innan de blå sluts för kvällen.

I övrigt har det varit en helt vanlig dag.

Förutom att jag slog rekord i sprint till tåget hem (mitt eget rekord då, inget annat) och en promenad som vanligen tar strax över tio minuter tog i eftermiddags bara fem.

Fast man känner sig sådär lagom mysig när man kliver på tåget flämtandes som en gnu och med luggen lite fint klistrad i pannans svettpärlor. Men hem kommer man.

Sedan har jag haft telefonkonferens med Kajan och vi lyckades med bedriften att snattra i en timme. Trots att vi bor med bara några kvarter mellan oss.

Sist, men verkligen inte minst, så träffades KrAnPeSu-gänget (mitt kära gamla pluggäng) fast utan Su (jag själv) ikväll för middag och mys.

Ledsen som jag var över att inte kunna sätta mig på ett plan upp till Sthlm och hänga med så försökte jag ändå vara ned på ett hörn. Detta genom att jag slängde ihop oss i en sms-grupp och bad dem (snarare terroriserade) att uppdatera hur de hade det.

Avis är bara förnamnet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar