måndag 1 juni 2015

Hemma välbehållen

Ja... Det kanske inte gått obemärkt förbi, mest genom de lite mer förekommande luckorna här inne, att det har varit en hel del att göra här hemma den senaste tiden. Det som dock inte har märkts var vad som det var så mycket att göra med. 

Men i all hemlighet har jag hjälpt till att planera min kära vän Annas möhippa (vars bröllop jag ska toasta i sommar) som gick av stapeln i helgen. 

Tidigt tidigt under lördagens morgon steg vi upp för att ett par timmar senare lura iväg Anna på en kryssning till Polen. Ja jisses, vilken resa. 

Att det skulle blåsa runt 17 sekundmeter i helgen var dock inget som vi hade med i planerna, så lite andades jag klart ut när vi gått i hamn igår igen. Men så roligt vi hade. 

Nu ska jag sola mig i lite kunglig glans och se Tilde de Paulas intervju med Carl-Philip och Sofia samtidigt som jag gör något som har avsevärt mindre glamour - plockstäda och rensa ut hemmet från vissna blommor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar