söndag 17 maj 2015

Söndag

Från Instagram 

Det fortsätter (tyvärr) eka lite tomt här inne och det är egentligen inte min önskan. Det är bara det att tillsammans med allt det där som ingår i den vanliga vardagen (jobb, hus, trädgård, familjen) så pågår det dels lite förnyelse här hemma, både inomhus och i trädgården, och sedan så planeras det för fullt för sommarens kommande bröllop då en av mina närmsta vänner ska stå brud. 

Tyvärr gör detta att skärmtiden har fått lida lite, dock är jag desto flitigare på mitt Instagramkonto (husnr24) som gärna uppskattar ett besök. 

Bilden ovan är en del av förnyelsen här hemma. Säkert lite senare än de flesta så fick vi upp ögonen för Ikeas apoteksskåp Fabrikör som nu huserar vårt Mateus-porslin som också är det porslin vi använder till vardags. Både fint att vila ögonen på och praktiskt att ha nära matbordet. 

Och på tal om det andra projektet, toastplanerandet, så ska jag nu sätta mig och renskriva lite anteckningar från dagens möte med min toastkollega. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar