måndag 10 december 2012

Ny vecka, nya möjligheter

Det var en kaosvecka utan dess like i förra veckan. Därav tråkigheten här, tomt och tyst helt enkelt, men jag high fivar med mig själv för att jag faktiskt tog mig igenom veckan - och överlevde.

Till helgen har vi därför noll och ingenting planerat utan ska bara "ta igen oss" och försöka hämta andan.

Det som dock står på schemat är införskaffande av julgran och att bygga en egen sänggavel. Spännande saker båda två.

Vi har redan krupit till kojs vid denna (fortfarande) relativt tidiga timma. Men jag var så trött efter middagen att något alternativ inte fanns.

Dusch (med det varmaste, varmaste vattnet) och Skruttens One Piece fick avsluta kvällen.

Den där One Piecen (som är vinterfordrad) är mitt vapen mot kylan just nu. Men trots One Piecen och tjockt duntäcke så fryser jag. Härligt.

Vi ser det snöar, vi ser det snöar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar