torsdag 18 oktober 2012

Dagen...

...kan ungefär sammanfattas;


  • stress, trötthet men fint väder,
  • lycka när jag hittade denna nya bloggportal (det är något magiskt med systrarna Widell), 
  • olycka när jag under kvällen insåg att jag var ansvarig för fikan imorgon, vägen ner mot affären i jakt på frosting-material har aldrig gått fortare, 
  • lycka när jag hittade en hel del DIY här och snabbt frågade Skrutten om jag fick lov att tillverka lite pom poms för att smycka vårt hem med, 
  • Skrutten svarade snabbt att jag fick lov att göra det om jag hjälpte honom beställa hemmabiosystem, 
  • för att få Skrutten att vara med och pyssla pom poms så skulle jag också vara med och sätta upp hemmabiosystemet, 
  • hemmabiosystemet beställdes genom några klick på cirka tre minuter (tilläggas ska att Skrutten funderat på detta sedan i somras ungefär, vi funderar lite olika mycket på saken ibland kan sägas...), 
  • sedan att vi säkerligen hinner pyssla pom poms innan hemmabiosystemet ens anlänt till posten kan ju få lite olika konsekvenser
  • imorgon är det fredag och därmed inväntas en ytterst fullbokad (och schemalagd) helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar