måndag 16 september 2013

Uppe med tuppen

Undertecknad är fortfarande uppe efter lillans matstund under den tidiga morgontimman och just nu kan det inte bestämmas om jag ska fortsätta vara så och smyga ner för att hämta upp lite frukost och en kopp kaffe.

Eller ska man ge efter för de där gäspningarna? Skrutten uttalade precis innan han gick "det är nu du ska vila".

Istället för att vila har jag kikat igenom lite bilder från vår fina helg då vi haft dop (kan väl inte undgått någon vid det här laget?) för vår lillskrutta. Än så länge så har jag bara kikat på bilder från våra förberedelser, för detta var de enda bilderna som vi tog själva.

Till själva dopet så hade vi två vänner som snällt agerade fotografer och hjälpte oss att fånga ögonblicken under dagen. Tack Carro och Bobbo för att ni så snällt ställde upp och det ska bli mysigt att se bilderna sedan.

Igår hade jag en kittlande magkänsla över att allt blev så bra. Jag tittade tusen gånger på Skrutten och berättade för honom hur glad jag är över att få dela mitt liv med honom, hur stolt jag är över vår dotter, hur snäll han har varit med allt fixande och mer och mer av lovord.

Så är jag så otroligt glad över vår familj och våra vänner som finns runt oss. Det är verkligen en lycka att dessa människor finns i vårt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar