torsdag 31 juli 2014

När vi gjorde oss i ordning...

På den stora dagen vaknade vi tjejer här hemma hos oss ganska så nervösa och lite oroliga för regnet som öste ner utanför. Lillan lämnades hos barnvakten och vi packade ihop det sista och begav oss hem till Malin som har sin salong intill sitt hem. 

Jag är så himla glad att vi fick vara hos Malin och att vi samlades där hemma. Där hade vi allt vi behövde gällande tillfixningssaker och Elin som skulle sminka mig kom också dit. Så himla bra och praktiskt att ha allt och alla på en och samma plats och inte behöva åka runt på olika salonger eller liknande. Och Malin och Elin jobbade så strukturerat tillsammans och varvade jobb på mig, tärnorna och min mamma. 

Fler gånger under förmiddagen satt jag och smygtittade på mina fina tärnor och hur de blev vackrare och vackrare för varje sak de gjorde och hur glad jag var för att de var vid min sida denna dagen. Själv kände jag mig som en prinsessa som blev mer uppassad än jag någonsin blivit. Och när jag och min mor satt bredvid varandra i var sin stol och blev fixade så kunde jag faktiskt inte hålla tårarna borta.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar