lördag 5 oktober 2013

Så himla jobbigt...


Första träningsveckans tredje träningspass är precis avklarat och det är verkligen så himla jobbigt, det känns liksom som om jag inte har någon muskelstyrka alls kvar och bara uppvärmningen känns ansträngande nog. 

Pust...

Det är nu jag ångrar de där Nutellaburkarna under graviditeten, eller varför inte den där mackan som jag åt till frukost, och att jag inte tog hjälp med foglossningen. 

Så ångrar jag lite att jag bad Skrutten vara min PT, men det är av andra anledningar. 

Han är hårdare än vad jag trodde den där PT:n.

2 kommentarer:

  1. Det finns en app som heter Mammamage. Ett bra komplement till övrig träning om inte annat, för att liksom hitta de där gömda magmusklerna igen. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh laddade faktiskt hem den efter ditt tips! Dock blev jag lite förvirrad eftersom Olga förespråkar plankan väldigt mycket men Mammamage-appen säger "nej nej" om jag förstått det rätt. Inte lätt alltid :)

      Radera